5 naturalnych sposobów na zwiększenie potencji

mezczyzna w garniturze

Problemy natury seksualnej dotyka coraz to więcej mężczyzn na całym świecie. Mogłoby się zdawać, że sprawa dotyczy głównie osób po 60, jednak nic bardziej mylnego. Do seksuologów zgłasza się mnóstwo mężczyzn przed trzydziestką, którzy skarżą się na narastające problemy z potencją. Istnieje wiele przyczyn takiego stanu rzeczy i możesz o nich przeczytać TUTAJ. W dzisiejszym artykule przedstawimy bowiem praktyczne i naturalne sposoby na podniesienie sprawności seksualnej. Zastosuj je w codziennym życiu, a istnieje ogromna szansa, że wszelkie problemy ze wzwodem znikną bardzo szybko.

1. Ćwicz na siłowni

Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś, że uprawianie sportu niesie za sobą ogromne korzyści dla zdrowia. Układ wydolnościowy funkcjonuje o wiele lepiej i poprawia się wytrzymałość organizmu.

Warto jednak wspomnieć, że siłownia wpływa pozytywnie na podniesienie najbardziej męskiego hormonu – testosteronu. Jest on bezpośrednio związany z ochotą na seks oraz erekcją. Szczególnie ćwiczenia siłowe nóg duży wpływ na produkcję testosteronu, gdyż poprawia się dzięki nim ukrwienie dolnych partii ciała.

2. Zadbaj o swoją dietę

Wielu ludzi zastanawia się, co jest dobre na potencję. To co napiszę, być może wydaje się zbyt banalne. Prawda jest jednak taka, że to, co jesz, ma największy wpływ na Twoje zdrowie, samopoczucie oraz sprawność seksualną. Z tego powodu powinieneś skupić się na tym, aby w Twojej diecie znajdowały się pełnowartościowe, niskoprzetworzone produkty.

Z początku przestrzeganie rygorystycznej diety może być problematyczne, dlatego zacznij małymi krokami. Każdego dnia wypijaj przynajmniej 2 litry wody. Korzyści płynące z picia dostatecznej ilości płynów można by wymieniać bez końca. Poniżej znajdują się najpopularniesze produkty, które zwiększają potencję w naturalny sposób:

  • Awokado
  • Ostrygi
  • Łosoś
  • Wołowina

3. Dobrze się wysypiaj

Badania przeprowadzone przez naukowców na Uniwersytecie w Chicago nie pozostawiają żadnych złudzeń. U mężczyzn, którzy spali przez kilka dni po 5 godzin, odnotowano spadek poziomu testosteronu o 10%!

Z tego powodu powinieneś sprawdzić, czy długość oraz jakość Twojego snu są wystarczające. Warto eksperymentować z ilością godzin snu, ponieważ jest to kwestia indywidualna dla każdego mężczyzny. Przyjmuje się jednak, że dorosły człowiek powinien spać od 7 do 8 godzin każdego dnia. Ważne jest również to, aby w pokoju panował absolutny mrok. Umysł odbiera bowiem nawet najmniejsze światło jako sygnał do aktywności. Obniża się zatem w mózgu poziom melatoniny, co ostatecznie prowadzi do zaburzeń snu.

4. Zredukuj stres

Stres w drodze ewolucji powstał w celu ochrony człowieka przed niekorzystnymi zdarzeniami. Rolą krótkotrwałego stresu jest zatem wywołanie odpowiedniej reakcji na sytuacje zagrożenia. Rozwój cywilizacji sprawił jednak, że stres pojawia się w nieadekwatnych do tego sytuacjach, a niemożliwość lub nieumiejętność jego rozładowania prowadzi do permanentnego napięcia. Ostatecznie prowadzi to do kłopotów z potencją.

Stres może być podłożem problemów z utrzymaniem erekcji większości mężczyzn w każdym wieku. Warto zatem zrozumieć jego naturę oraz poznać sposoby radzenia sobie ze stresem. Często wystarczy to, aby cieszyć się o wiele lepszą i dłuższą erekcją.

5. Rzuć palenie

Podpunkt dla nałogowych palaczy, którzy mają problemy z potencją. Być może zmotywuje Cię to do rzucenia palenia, abyś mógł cieszyć się z silnej i długotrwałej erekcji.

Palenie papierosów powoduje uszkodzenie naczyń krwionośnych w organizmie człowieka, co przekłada się na gorszy przepływ krwi do członka. Nałogowi palacze powinni również obawiać się zmniejszonej produkcji nasienia oraz przedwczesnych wytrysków.

Więcej na temat wpływu palenia na potencję dowiesz się z TEGO artykułu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*